Canım ben yoğun kanamayla 8 haftalıkken kendim düşürmüştüm…3 hafta kadar kanamam sürdü sonrasında regl oldum ve düzene girdi.Kontrole git içinde parça kalmış mı diye bakarlar parça da kanamaya sebep olabiliyormuş.Doktorum bana ilk regl ile birlkte parçalarıda rahatça atacağımı söylemişti öyle de oldu.Eğer atamasaydım kürtaja alacaktı temizlemek için.Şu an yapacağın şey ultrasona girip bi kontrol ettirmek