Normal doğum sancım la gittim hastaneye 10 cm açılmam da oldu fakat açılmam 10 cm bulduğunda gece 3,30 Du de başını ağrıtmak istemedi artık diye düşünüyorum kafası doğum kanalına girmiyor denildi sezeryana alındım ameliyat başlamadan suyum geldi ama suni sancı bişey verilmedi hiç uğraşılmadı keşke Baska Dr tercih etseymişim