Bal1407 Kızlar demin kontrolüm vardı suyun fazla dedi kötü bisemi dedim evet dedi baska yere yönlendirdi bilgisi olan varmı
Mhtap4467 Bal1407 bana da bir tık fazla dedi ama kötü bişiy demedi.karbonhidrat azalt dedi.olumsuz olmasının nedeni erken doğuma neden olduğu içindir belki.kaç haftalıksınız bilmiyorum ama az olması daha skntı diye biliyorum.
minikcasper Bal1407 bende de 21. Haftada fazla olduğunu söyledi. Şeker yüklemesi istedi. Hatta hastanedeyim şuan. İçeceği içtim gene kan vermeeyi bekliyorum.
cloverart Bal1407 benim 2. Gebeliğimde suyum fazlaydı. Bir sebebi yoktu ne şeker ne başka birşey tamamen kendiliğinden oluşan bir durum. Dikkat ettim dinlendim sorunsuz bir şekilde doğum yaptım zamanında. Üzmeyin kendinizi başka bir doktora gidin detaylıca sorun sebebi var mı, ne gibi sorun yaşarım, ne yapmam gerekir diye.
Beyaban Bal1407 kesinlikle korkma bana da öyle demişti 25 haftalıkken eve gelip saatlerce üzülmüştüm aglamıştım doktor bana açıklamada yapmadı makrna ekmek hamur işi tatlı kesinlikle tüketmiceksin demişti sonra doktorumu degiştirdim başka bi doktora gittim oda sagolsun güzelce açıkladı bana yemenden içmenden kesme bol su tüketimine devam et kesinlikle moralini bozma dedi şimdide 10 günlük bebegim var şükür hiç bişe olmadı gayet saglıklı 🥰
gamzosgamzos Su hemen olumsuz etkileyen doktorlardan nefret ediyorum benim 23.haftadan doğuma kadar suyum fazlaydı ama benim gebelik sekerim vardı doktora olumsuzluklarını sorduğumda erken doğum riski olabilir ama 35 36 haftadan sonra ama dikkat ettiğin sürece böyle bir durumla karşılaşmayız demişti hiç moralimi bozmamıştı yani çok şükür Rabbime zamanında doğdu yavrum sende sağsağlim kavuş yavruna inşaAllah
Kubra80 Bal1407 bnm sayımda fazlaydı doktor cok iyi diyordu zamnındada doğum yaptım hiçbir skıntıda olmadı şükür
Bal1407 Beyaban iyi bari sevindm bende korktm cnkü üstüne basa basa söledi sana daha önce sölemedilermi falan dedi kötü bisemi deyince evet arastrma hastanesine gitmen gerekiyor dedi daha önce hafif bi kanamam varkende buna gitmistm o zaman korkutp bir sürü ilacyazmstı Allahtan almadm daha sonra özele gittigmde bi sıkıntı olmadığını sölemisti
Unlukacar Bal1407 ozaman neden kaynaklandığını araştırsın canım doktorun ona uygun beslenme düzeni ayarlar bebişini de ona göre kontrol süreni artırır canım moralini yüksek tut Allah’ın izniyle hiç birşey olmaz 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Kumsall002 Bal1407 bende 31+5 im benimde suyum fazla doktorum sadece yememe dikkat etmemi ve bol bol dinlenmemi istedi benim merak ettiğim sey sezaryen olma ihtimali yüksek diye duydum doğru mu acaba
Beyaban Kumsall002 normal ya da sezeryanı ona göre belirlemiyolar ki benimde suyum fazlaydı ama normal dogum yaptım çatına baglı yani
Bebekbal Bal1407 canım haftamız aynı benimde fazlaydı hep,hiç korkma.erken doğum riski var diye öyle diyorlar ama allahın izniyle 36 olmak üzereyiz artk,1 hafta yat istersen garantiye al gelmesin bebiş,ama içini ferah tut.bi de kilosuna ne dedi doktor bugün
Bal1407 Unlukacar araştırır mı anca korkutur bu arastrma hastanesine git bnde kendi doktoruma yazdm bakalım ne dicek haftaya kontrolüm var