Yarın sabah suni sancı ile doğuma alacaklar, 2 cm açıklığım vardı 40+3 üm. Ama suni sancı hakkında duyduğum şeylerden dolayı çok korkuyorum 🤦🏻♀️ Önerileriniz nelerdir? Suni ile doğum yapan veya yapacak olan var mı? Bir de epidural suni sancıda nasıl oluyor?