Merhabalar, merak ettiğim iki soru vardı 💁🏻♀️🌸 Şu an 17. Haftamın içindeyim 22. Haftamda detaylı ultrasona gireceğim ama nasıl olacak acaba? Normal ultrasonla mı bakılıyor üstten yoksa transvajinal ultrason mu kullanılıyor. Birazcık araştırdım rahim ağzı uzunluğu da ölçülüyormuş o nasıl oluyor acaba? O ölçüm beni tedirgin etti açıkçası transvajinal ultrason yaptırmak istemiyorum çok fazla. Yardımcı olursanız sevinirim, teşekkürler şimdiden 🌿🌸