EsmaaTklc bende şimdi 32+0 doktordan geldim 1820gr boyu uzun dedi ama kilosu az geldi düşük Doğum kilosu olmaz insallah dedi moralim sıfır yani. Plesentam önde onu ayrı düşünüyorum yarın kan verilcek kanım 8 onu ayrı düşünüyorum 1 ay hiç kilo almamışım onu ayrı takıyorum nolcak halim bilmiyorum