Doğum hikayemi yazmak için geç kaldım ama sonunda yazdım 😍 27.08.2020 de artık 41 haftaya girmiştim ve sadece nişanım gelmişti 2 hafta öncesi hic sancım acılmam yoktu 🙄 27.08.2020 sabahı kontrole gidicektim ve burdan arkadaşlarla konuşmustuk suni sancı için şu gün gel der diye ama öyle olmadı. O güne kadar çatımın normal doğuma müsait olduğunu biliyorduk o günkü çatı muayenemde çatımın basıklaştığını öğrendik ve bebeğim hala asağıya inmemişti. Doktorum daha fazla beklemek riskli olacağını ve her an tuvaletini yapabileceğini söyledi bu durum bizi korkttu hemen girelim sezeryana dedi hic beklemiyordum böyle eve gidip hazırlanıp 3 saatt sonra gel dedi. Hemen ıktım kuaföre gittim saç kaş bıyık yaptırdım birazda makyaj yaptırdım doğru eve gitti esyalarımızı aldım ve hastaneye döndüm. Odama gitti ve hemşireler sonda takmak icin geldiler kanlar alındı o sıra işte hersey o sonda da başladı inanılmaz can acısı galiba bu cok kastığım icin ☹️ Sonra yattım sedyeye ve gidiyorum 🙄 belimden iğne yapıldı hic hissetmedim aslında en korktuğum oydu 😱 Çekiştirmeleri hissettim elbette ama acı bişey yoktu doktorum hazır mısın anne olmaya dedi ve bebeğimi gösterdi 😍 Başladım ağlamaya bebeğimi yanımda sildiler onu izledim dikişlerim atırlırken dışı yapıştırma midem cok bulandı söyledim ilaç verildi kendime geldim.Odamıza cıktık yavrumla 3 saat sonra bi ağrım başladı ve dayanılır gibi değildi hemşireler geldi ilaç verdiler bacağımdan yarım saat sonra sakinleştim ilk kalkarken cok zorlanmadım hemen kalktım ve bütün gün yürüdüm ne kadar yürürseniz o kadar topluyorsunuz kendinizi 🥰 Ertesi gün taburcu olduk ve oğlumla evimize gittik 😍 3 gün sonra randevumuz vardı tekrar gittik ve bebeğimin sarılığı başladığını öğrendik doğum hikayemi bu yüzden gev yazdım bebeğim 2 kere yoğun bakımda fototerapi gördü zor günlerdi benim icin 🙁 Ama şuan cok iyi cok şükür sarılık değerlerimiz düştü yanımda mis gibi uyuyor 💙 Bende hemen size hikayemi yazdım 🥰 Sormak istediğiniz bişey varsa sorabilirsiniz ❤️ Unutmayın ki arkadaşlar ANNE olmak kolay değil 🦾👏🏻 tavsiyelere gelirsek mutlaka depend alın cok iyi oluyor kurtarıcı 🥰 Kayısı hoşafı lohusalıkta bile iciyorum cok faydalı 🙏🏻 Sütüm hemen gelmedi süt sağma makinası beni kurtardı diyebilirim 👏🏻 Ve en önemlisi bolbol mutluluk ve inanç 🧿