cgelmas 11 de tahminde bulundu kız gibi ama belli değil dedi 16 da erkek olduğunu öğrendik hep erkek hissetmiştim💙💙
bsrashan cgelmas merhaba canım bizde 13+5 ama doktor cinsiyeti %80 kız gibi ama yanılma payı olabilir net bir şey dieyemiyorum dedi sizce ne olabilir değişebilirmi
haziranin25i gulbahar0505 ben sadece detaylı ultrason yaptırdım. Bu aralar şeker yüklemesi yaptıracağım 💜
Fatma2277 gulbahar0505 ben dün tam 12. haftadaydım. Çok güzel gösterdi dedi 😂😂 yüzde %70 erkek dedi. 😂
bsrashan Nlgn16 merhaba canım bizde 13+5 ama doktor cinsiyeti %80 kız gibi ama yanılma payı olabilir net bir şey dieyemiyorum dedi sizce ne olabilir değişebilirmi
ae3535 Nil_ cinsiyeti ne bebeginizin? Erkekse erken belli olur diyorlar dogru mu:) 11. Haftada kontrolumuz var bakalim doktor bir sey diecek mi
Gamze0502 Nlgn16 biri 122 biri 112 canım ikiz gebelik sence bi tahminin varmı🙈🙈 insan sabırszlanıyor ya
Nlgn16 Gamze0502 canım benim dediğim şey sadece genel istisnalar vardır tabii ki benim dediğime göre erkek oluyor 🥰 sen ne hissediyorsun 😇
Selma_123 Benimde 12 haftada belli oldu kesinlikle dr ve ultrason cihazı çok önemli erkek bebeğim olucak benimde🤗
Gamze0502 Nlgn16 ben bi kız bi erkek hissediyorum canım çift yumurta ikizi kalbimden hep bu geciyor öğrendiğimden beri ama kısmet tabi🥰🥰
Gulenc21F [url=https://hizliresim.com/58XrUw][img]https://i.hizliresim.com/58XrUw.jpg[/img][/url] Benımkınıde tahmın edebılırmısımız 😍