Glhn canim hayırlı olsun 😊 ben birşey danışmak istiyorum da. Dün doktora gittik 16 Kasım dedi doğum. Sabah yada gece olsa da siz geliyorsunuz demi dedim. Önce ebeler müdahale ediyor dedi. Ben gerekli olduğunda geliyorum dedi. Bazıları illa doktor gelsin diyor öyle geliyorum dedi. Özel hastanede doğum yapacağım. Bu normal mi tum hastaneler böyle mi