Kızlar 11+4 günlük gebeyim
Gece bi agriyla uyandim
Sağ kasığımda ve sağ yanımda yani karnimin kenari bosluk gibi kısmı var ya ora cok fena sancilaniyodu diger tarafima donmeye calisinca sağ tarafimdan belimede sanci girdi çok kıvrandırdı ama sonra gecti basina gelen varmi gaz sancisi olabilirmi sizce