Benim yaklaşık 30 hastalıkken başladı şuanda 33+4 sağ göğsümün altında bıçak saplanır gibi ağrılar olmaya başladı nefes almakta güçlük çekşyordum bu durumu doktorla konuştum bebek yukarı çıktığını söyledi yürüyüş yapma mo gece geç saatlerde yemek yememi söyledi