_SLNPSHR_ Kızlar 18 haftam yeni bitti ama bende vajinamda ki yani afedersiniz apış aramdaki kemiklerim ağrıyor var mi bunu yaşayanlar ?
Happygril _SLNPSHR_ bende de var canım 19 dan sonra başladı sağdan sola atamıyorum bacağımi dün doktora sordum normal dedi korkma yani
Aydaozk _SLNPSHR_ 32+2 yim bende de 2 haftadır var doktora söyledim magnezyum yazalım dedi daha sonra intihaptan da olur dedi ki aşırı derecede iltihap çıktı ilac kullanıyorum ama ağrı hala var yarın yine söyleyecem
Kelebek29 22.haftamdayım bende de aynısı var canım hele yürüken sanki spordan sonra hamlama ağrısı iki