01345 37 haftalik hamileyim ama sistemde 38 haftalık gelişiminde bebeğim gidiyor doğumda acaba nasıl olacak
Ayca6868 01345 bende son adete gore 35+3 haftalik ultrasona göre 38 haftalik gebeyim doktor ultrasina gore alacak 38 +6 da sezeryanim var
Alparslnbuss 01345 Merak etmeyin benimkine 2 hafta önden 3 hafta önden diyordu ama tam haftasına uyumlu doğdu. Önden giden değil geriden gelen hamilelikte sıkıntı oluyor
hfza 01345 merak etmeyin benimkide 2 hafta onden gidiyordu☺️Bu arada ultson cihazlari net olcum yapmaz ☺️
01345 Ayca6868 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşaAllah ama bunun için bana bilgi verilmedi
melegegebe Ayca6868 önden gitmesi acaba gelişim olarak mi önde olduğu yoksa kilo olarak mi önde olduğunu gösteriyor
Ayca6868 01345 cok saol canim doktor hem sat ı hem usg yi goz onune aliyor ve ikisinede bakarak ortak bir karar aliyor
Ayca6868 melegegebe valla canim herseyini ayri ayri hesapladi boyu su haftayla uyumlu kilo bu haftayla kafasi sunla falan sonra hepsinin ortalamasini aldi ona gore su kadar haftalik hamilesin dedi bebegim kilosu 2990 ben ultrasona gore 38 im
melegegebe Ayca6868 anladim canim benim de genelde 1 2 hafta önde gidiyor özellikle besleniyorum dikkat ediyorum . Çünkü riskim var cok korkuyorum . Bundan dolayi acaba kilo aliyor da organlar haftasiyla mi kaliyor diye merak etmistm
Ozqe94 Banada 33te gittim tam 34 haftayı bitirmiş görünüyor dedi doktorum . 36da alacağını söyledi hem diyabet hem tansiyon olduğu için. Acaba usg ye göre mi alir yoksa sata göre mi
01345 Önden gitmesi beni korkutuyor doğurcam diye birde iki gündür nedense bel ve kasık ağrısı yaşıyorum