Coooook asiri korkmuştum bende 2 zor.olur diye ama kesinlkle daha kolay oldu şuan 3. Ye hamileyim tek kokladığım süreç sezaryan sonrası 3 cocuk daha cok gözümü korkutuo açıkçası korkmayin umarım hafif ve ağrısız geçer amlyttan sonra bol çikolata ve sekeriz nescafe içerseniz daha da iyi gelecektir