Herkese günaydın.Sorunum paylaşımı yaptığım saatte gizli.Bugün 5+5 oldum.Gebeliği öğrendiğimden beri asla uyuyamıyorum😭 Yorgun da olsam uykusuz da olsam sabah 4/ 5 te uyanıyorum.Burda günün 12 saatini uyuyarak geçirenlere çok özeniyorum.Hamilelik hani uyku yapıyordu ben ne zaman sürekli uyuduğum kısma geçeceğim😭