Rabia42 Bu forumda kimseden duymadım böyle birşey ama 16 haftamdan beri süt gelmeye başladı ilk süt dedikleri sarı olan şimdi 26 haftadayim bnm gibi sütü gelen varmı çok merak ettim çünkü ilk süt bebeğe çok faydaliymis
NurEmree Rabia42 benimde senin gibi 16. Haftalarda geldi süt hala da geliyo simdiye kadar da hep geldi 38+1 haftalığım suan
Mucizem Valla bende 36. Haftadayım benimde sadece sağdan geliyo endişeleniom acaba sol tıkalı mı diye 😔
Incitanesi Biz 31 haftalik olduk tik yok 🙂 ne sut gelmesi ne herhangi bir goguste dolgunlasma... sevinsemmii uzulsemmi bilemedm 😞😞
Fatosumum Benimde geliyo 4.aydan beri ama doğumdan 4 hafta sonrasına kadar gelmeye devam ediyomuş doktora sordum sevin bence süt kanalların tıkalı değil açık emzirebileceğini biliyosun dedi bana ☺
SekerAnne Erken gelmesi hormonların bazılarının çok çalıştığını gösteriyor demişti bi arkadaş ,doktorunuza muhakkak söyleyin bence
Rabia42 deletedmom351 yok canım beyaz değil sarı ilk süt müs bu doktorumun dediğine göre bebeğe çok faydası vrms
Bulut2018 Bende 22 haftalıkken geldi bir defa sonra gelmedi sarı bir rengi vardı inşallah hayırlısıyla çok sütümüz olur