Merhaba 🙋🏻♀️
Rutin kontrollerimi yaptırdığım sırada kan tahlillerimde çok yüksek oranda enfeksiyon ve kansızlık çıktı. 31. haftadayım şuan ve çok tedirginim. Doktorum hemen antibiyotik başladı ve takviye kan ve vitamin ilaçlarımı değerlerime göre yetersiz kaldığı gerekçesiyle değiştirdi bununla ilgili de içim hiç rahat değil. Gebelikte enfeksiyon problemi yaşayan ve antibiyotik kullanan var mı aranızda? Varsa nasıl bir süreç geçirdiniz, enfeksiyon bebeğe zarar verebiliyor mu veya ilaçların ona bir etkisi oldu mu? Geçmesi ne kadar sürdü? Erken doğumu tetikleyebilir söylentileri ne kadar doğrudur sizce? Ne diyorsunuz?🙄
Yardımcı olacaklara, tecrübesini paylaşacak olanlara şimdiden teşekkür ederim. Allah hepimizi evlatlarımıza sağ salim kavuştursun inşallah. 🤗