Boncugummmm Sağol canım. Çok geçmiş olsun. Bende kan pıhtılaşma problemi çıktı genetik testlerimde. Bu yüzden vücudum bebeği yabancı madde olarak algılayıp antikor oluşturup bebeğe karşı onları öldürüyormuş. Şükür ki sebebi bulundu. Şimdi ilaçlar kullanıyorum 33. Haftaya girdik hamd olsun ama risk doktorlarımın söylemesine göre hala devam ediyor. 9. Ayında bile kalbi durabilirmiş Allah korusun. O yüzden tevekkül etmekten başka çare yok. Rabbim yardımcın olsun seninde.