Erolemell Ben her gece bunu yaşıyorum canım. Tek çarem her lavaboya kalkışımda büyükçe bardak su içmek. Sonra tabi kısır döngü oluyor su-tuvalet diye. 5.ayımdayım özellikle bu ay çok kuruluk var hatta dilim damağıma o kadar yapışıyor ki Noluyor yahu diye korkmuyor değilim sanırsın günlerce su içmemişim