RaziyeSerinelik Bir hafta önce Doğum yaptım sezeryan ile hastaneden iki gün sonra taburcu olduk sarılık oranı 8 idi kontrol için nu gün geldiğimizde 19 çıkmış ve şuan hastanede ışık tedavisi görüyoruz nasıl geçer sarılık
AyseSapmaz RaziyeSerinelik Canım ışık altında zaten duruyorsa sen bebeğini sürekli emzirmelisin yarım saatte bir kaldır emzir suan kendisi daha uyanmaz aciktigini bilemez bu yüzden siz kaldırıp doyurun inşallah geçer