Geçen hafta kıyafetlerini yıkamaya başlayacağım diye green clean baby aldım neden bilmiyorum ama en çok içime o sindi. Hem çamaşır deterjanını hem de yumuşatıcısını aldım. Sanırım deterjanın fiyatı 36 tl idi tam hatırlayamıyorum fakat bugün markette bir gördüm ki 49 tl olmuş şok oldum 🤯