Merhaba hanımlar. 6 gün önce covid testim ne yazık ki pozitif çıktı. Şuan evde karantinadayım. Hamile olduğum İçin ilaç vermediler. Kan sulandırıcı iğne verdiler sadece. Aynı durumu yaşayan var mı. Şimdiden Allah razı olsun. dualarınızı eksik etmeyin. (34+1 hamileyim) bilgisi olan varsa yazabilir mi çok tedirgin oluyorum kuru öksürük ve kusmam var