Bende bant yoktu canım, hastanede doktor pansuman yaptı. Soğuk sprey sıkıldı. Açık dursun denildi. Birkaç kez evde kendimiz pansuman yaptık. Ama bantı kolay çıkarmanın yolu ya bant üzerine alkol dökün varsa evde… Yoksa ılık çay demi döküp de çıkarabilirsin. Çok kolay çıkıyor o zaman bant.