Merhaba kizlar 36+1 hafdalik hamileyim 30 hafdamada kanamam.olnuşdu erken dogum riskim vardi iyne serum ilaca falan neyse 35 hafdada sancim tutdu doktor serum takdi daha erken dedi yine serum takildi ciyer gelişdirici iyne falan dojtor bir hafda daha bekle sancin olurs doguma alicaz dedi cumartesi benik yine sancim tutdu hasdeneye gitdik doktorum bakdi aciliş yok dedi rahik agzi tamamen kapali dedi. Ben bu doktorlari anlamiyorumki sancin olursa gel diyolar şimdide olmaz diyolar. Bende. Hep beyaz akinti geliyo ic camawirim hep islaniyo kime sorsan idrar kaciriyosuj diyolar. Ama ben kacirsam his etmezmiyim? Geceler sancim oluyor sizdemei boyle agrilar oluyor ve ben rahim agzim acilsin diye ne yapmaliyim cunki artik yuryemiyorum evde bebek aşagiya iniyo