İyi geceler sevgili anneler ve anne adayları . 31+4 gebeyim gebelik boyunca kırmızı lekelenmem var progestan alıyorum ama ben çok korkuyorum dua edin nolur. Ben bebeğimi kaybetmek istemiyorum. Psikolojik olarak bitik durumdayım . Allah rızası için bana da dua edin