Zuhal14 2 tane koydum bir elbise şeklinde birde altlı üstlü pijama ameliyattan çıkınca yatakta yatarken ilk elbiseyi giydim ilk yürüttüklerindede elbise rahat oluo ama bacakların baticonlu oluo elbiseyi pisletiyo Bi daha güzelce temizleyip koyu renkli pijama giydim sık sık ta depent hasta bezini degiştirdim sabahına çıktım zaten hastaneden siz nolur nolmaz 1 tane daha altlı üstlü koyabilirsiniz yani 1 elbise gibi 2 de pijama gibi ☺️