Busra4122 Kızlar otuzuncu hftsmdayım ıdrarımı yaptıktan sonra tuvalet kagıdına sıldıgımde az bıraz pembe olduğunu gordum başına gelen ya da bır bılgısı olan varsa yazsın lütfen 🙏🏻
MiniKaya Busra4122 mantar olabilir canm kaşıntın varmı ? Tahriş olabilir enfeksiyonda olabilir mutlaka doktorunla görüş
Busra4122 MiniKaya enfeksiyon vardı ılac kullandım akıntı gelıyordu ama bu kez pembe geldı az önce tekrar gıttım bu kez pembe gelmedı