Mom0101 Kizlar üşüttüm sanırım cok halsizim hasta olcak gibi hissediyorum gözlerim yanıyor. Böyle olunca aferin falan alırdım normalde şimdi parol aldim, ıhlamur demledim baska napsam? Grip ilaclarindan icilen var mi gebelikte
koala06 Mom0101 Canm geçmiş olsun ben hiç ilaç kullanmadım bu zamana kadar grip için ama grip olcağım zamanlarda ayaklarımın altına yatmadan önce limon ile masaj yapıp havlulu çorap giyip yatıyorum sabaha hiç birşeyim kalmıyor istersen sende deneyebilirsin