Bende prensesimi kucağıma aldım çok şükür 🙏🏻 şöyle oldu böyle oldu diyebileceğim çok birşey yok sanki ama planlı sezaryen olduğum için 🥰 ama öyle uzun süredir bekledik ki kızımı kucağıma almak bir hayaldi. 9 yıllık evliyim ve 2 kaybım 1 erken doğumum ile acı tecrübelerim var. Allahım kimseyi evladıyla sınamasın. Gelelim güzel ana☺️ Erken doğum ile kaybettiğim oğlumdan sonra rahim ağzı yetmezliği tanısı kondu ve serkülajlıydım. pıhtılaşma sorunum da olduğu coraspirin ve oksapar kullandım 9 ay boyunca. 37+1 de sancılarım başlamıştı. Kızım başından beri yaklaşık 1 hafta kadar geriden geliyordu gelişimi ama sorun olacak boyuta hiç gelmedi. Sancılarım çoğalınca doktorum acil serkülajımı aldı normal doğum başlarsa Rahmi patlatmasın diye Derken 25 Eylül de olan doğumumu doktorum 21 Eylül tarihine çekti. Planlı sezaryen olması tamamen doktorumla ortak kararımızdı. Bu 1 hafta boyunca sürekli sancılandım ve hep acillerdeydik ha geldi ha gelecek derken 21 i sabah yatışımız yapıldı ve doğumhaneye alındım. Spinal sezaryen oldum ve inanılmaz rahat geçti. Çok korkuyordum son anda kızıma birşey olacak diye derken miniğimin ağlama sesini duydum ve o an herşeyi unuttum miniminnacık bir kızım vardı 3000 gr 50 cm doğmuştu prensesim. Spinalin en güzel yani o an kokluyorsun evladını. 🙏🏻Yok böyle bir koku cennet kokusu diye boşuna demiyorlarmış.💖ağrı ve sancılara gelince çok şükür sezaryen olmama rağmen hiç ağrım sancım olmadı. Doğum yapalı 9 gün oldu dikiş yerindeki hissizlik dışında hiçbir problemim yok şükürler olsun 🙏🏻Şimdi miniğim Alisam yanımda mışıl mışıl uyuyor. 🥰🥰🥰 darısı tüm hamilelere olsun inşallah sağlıkla alın kucağınıza🙏🏻🙏🏻