Melek0109 Busra4122 gitmedim aama aradım yorulmustm ogun yorgunluktan olblr ddı bebegın hareketlerini sordu tekmelıo ıyı ddm cok sukur devamı glmdı
Busra4122 Damlaayz04 yok ılıskı olmadı doktora gıttım cokta sgrım vardı enfeksiyon dedı ama bn gecen hafta ılacını kullandım dedım gecmemıs demekkı dedı catı muayenesi yaptılar oncesınde canım çok yandı çok akıntım geldı
Busra4122 Damlaayz04 kasıgıma o an gıren Ağrı benı çok korkuttu sımdı oturdum dogumu nasıl yapacagımı düşünüyorum