Ssulee Cansurella doktor walla fiyat verirken bize ozel.diye belirtti bilmiyom artik dogruku dedi ayaktami uyuttu 😁
Elif1147 znurstnKaraca bnm eşim polis değil ama babam polisti o kadar zor bir meslek ki allah yardımcıları olsun iyi ki eşim polis deil diye sevnmen lazım bence
znurstnKaraca Elif1147 zorluğu tabiki tartışılmaz sadece orda bi espriydi allah hepsinin yardımcısı olsun
Sibel3545 Ssulee bende izmir deyim eşim Asker ancak bende böyle bir indirim olduğunu bilmiyordum Doğuma 2 ay var ona göre hastane ile konuşayım
Ssulee Sibel3545 ben doktordan fiyat aldim bana 3 bin dedi. Ama hastaneyede sormak lazim bi aslinda bakalim o ne dicek. Madem boyle bir hakkimiz var kullanmak lazim
BusraSY Betul3425 muayene 95 lira ödüyorum. Ama doktorumdan aşırı derecede memnunum. Doğum ise 4500 ama indirimle 3600e indirdiler. Doktorumun verdiği rahatlıktan dolayı ücretini hiç düşünmüyorum diyebilirim. 💐💐
Betul3425 Naz555 gittiğinizde eşinizin polis kimlik kartının resmini istiyolar telefona çekip gösterebilirsiniz sicil nosuna bakıyolar. Sonra otomatik olarak ücretsiz muyene oluyosunuz. Tahlil doğum vs %15 indirim uygulanıyo
Bozslanomur Cans afrine gidenler geldi ama cnm piyadede sanrım eşin cnkü dün jandarmadakiler geldi Rabbim tez zamanda kavustursun inş kuzum 🙏🏻