Hediyecelik merhaba canım Nagihan Sarı ya gittim ben çok memnunum normal doğum beklerken son anda acik sezeryan oldum ve 2. Gün ayaklandım doktorumu çok seviyorum. Doğum ücreti de büyük oda istedim ben 1.700 tl süslemesi de fiyata dahil küçük oda var bide o da 1.500 tl idi onda süsleme yokTu 😊