Anisalenasmom rahim boyuna bağlı canım ilk hamileliligimde kanala girdi ve rahim boyum baya kisalmisti 2 ay kanalda kalıp ilerledi ve sıfırladı hatta doğduğunda boyun kısmı biraz ezilmiş hareket edemeyip öyle kaldığı için çok şükür 2 ayda toparladı. Eğer rahim boyunuz da sıkıntı olursa nadir de olsa dönebiliyormuş ama kanalda baya ilerlediyse dönmüyorlar şuan yine aynı durumdayım 2 gün önce dr m öyle söyledi