Merhaba kızlar ilk hamileliğim daha beşik almadım küçük bir odam var yaza doğru çocuk odasına çevirmek istiyoruz yatak odama ayrı beşik küçük odama ayrı beşik almak yerine anne yanı tekerlekli beşik almayı düşünüyorum tekerlekli olursa odadan odaya da götürebiliriz diye siz nasıl beşik aldınız ne önerirsiniz fikrim sizce iyi mi