kayrayra canım ben 38+2 de doğum yaptım. Ama benim doğumum 36+4 te başlamıştı durdurdular 38+2 de normal kontrole gittim ne sancım vardı ne başka bileyim. Nat yenbaktılar sancılar pik yapmış doğum başlamış dediler muayene ettiler 3 cm açılma. Tam 6 saat hastame bahçesinde yürüdüm. Sonuç 6 cm gece 3,30 da yatışım yapışdı. Doğumhaneye çıkınca bana bi korku geldi😂bebek yukarı çıktı kendi sancımda geri aşağı inmesine yeterli olmadığı için 5 saat suni sancı çektim 7 dakikada 2 3 ıkınmada aldım kucağıma. Suni sancı güzel ben sevdim süreç hızlı ilerliyor sadece 2 saat ciddi sancım oldu sonrasında sadece baskı hissettim