Yurtdışında yaşıyorum tüm babalar giriyor girmeyenlere de şaşırıyorlar , burada öyle alışılmış.Bebeğin doğum anını görmek onlarında hatırasında büyük bir yer edeceğini ve haklarının olduğunu düşünüyorlar , bende katılıyorum buduruma.Hastanenin kafesinde oturup çay içmesin bi zahmet ben acı çekerken😂