Şükürler olsun paşama kavuştum Doğumdan korkmayın sabır ve şükür 🙏 herşeyin ilacı neyse hikayeme gelelim 39-1 de agluşumu aldm kucağıma kızlar akşam 11 de belimin alt kısmına kaç defa bıçak saplanırcasına agrı giriyodu ara ara ben umursamadm her zaman oluyodu diye biraz Aman geçince bi baktmki saate 7 8 dkk da bir gelip gidiyo pek umudum yoktu ama git gide zorladı ve sıklaştı dkk tutunca 7 dk da bir geliyordu Doğum olduğunu anladım ve yürümeye başladım eltimi çagrdm ve her sancı girdiğinde bekinin altını ovuyodu ve duşta baya kaldm sancılar sıklaşında eşimi kaldrdm saat 4 30 hastaneye gittik doktorum 8 santm açıklık dedi be Doğum yatış yapılsn dedi ben şokkk bebek okadar inmiştiki aşşagıya doktor ölçüm yapamadı ve güldü aradan yarım saat geçmeden masaya alındm her sancıda ıkındm veee 3 zorlu ıkınmada 5 dkk bile sürmeden doğurdum arkadaşlar ben yaptıysam herkes yapar paşamı gördüm ve herşey bitti ve sadece iki dikişim oldu ve hiç his dahi etmwdm bi geve kalıp taburcu olduk şu an uyuyo paşam şükürler olsn Allah’ıma darısı bekleyen herkese 😝😋😘😘😘