Kızlar 3 haftadır diş agrısı cekiyordum ama Sandım ki diş eti şişmesi gecer ama gecmedi neyse ona randevu aldım cuma günü inşallah ama bugun sabah Bi kalktım sol bademcik ve kulak agrısı var bogaz agrısı cok hafif amma kulak agrım sanki yara var batıp duruyor dişten de olabilir kendiligindende, gece nasıl uyucam bilmiyorum, sizler hamile iken kulak agrısı yasadınız mı ilaç kullanabildinizmi ? Nasıl gecer bu agrı ilaçsız 😩😩😩