Herkese merhaba canım annelerim sonunda benim de doğum hikayemi paylaşmak nasip oldu 🙏🏻 Yazım biraz uzun olabilir umarım sıkılmazsınız. Öncelikle doğum yapalı 2 gün oldu 27 Eylül günü doğum günümdü eşimle baştan konuşmuştum hiç bir kutlama istemiyorum diye çünkü ağırlaşmıştım iyice enerjim yerlerdeydi, 27 Eylül pazar akşamı saat 11 civarı lavaboda koyu kahve rengi bi akıntı geldi nişan olup olmadığından emin değildim ertesi gün kontrolüm vardı ve 39 hafta oluyordum salı günü de annem gelecekti memleketten ve annem gelmeden doğurmak istemiyordum, her neyse yatağa girdim daha sonra ara ara lavaboya gittikçe akıntımın çok yoğunlaştığını ve pembeye doğru gittiğini gördüm yine doğurmam ben diye düşünerek gittim yattım ara ara karnıma regl ağrısı gibi sancı vuruyordu bu önceden de olduğu için yine umursamadım daha sonra sabah 6:45 de sancılarım devam ediyordu her ihtimale karşı gittim duşumu abdestimi aldım kuran okumak istiyordum ama bi anda ağrılarım arttı ben bekarken çok şiddetli regl sancısı geçirdiğim için o sancıların yine doğum sancısı olabildiğine inanmıyordum daha sonra görümcem ve eşimle hazırlandık hastaneye gittik sancılarım evden çıkmadan 2 dk’da bir geliyordu ve artık ağrılar beni rahatsız ediyordu, sabah saat 9 da hastaneye ulaştık ebe alttan muayene etti o zamana kadar çatı muayenesi de olmamıştım ve ebe 2-3 cm açılmam olduğunu söyledi doktorda gelip baksın ona göre bakalım ilerlemeye ben doktoru beklerken sancılarım artmaya başladı doktor da gelip muayene etti 5 cm olmuştu açılmam ve artık sancılar dayanılmaz hâl almaya başladı bi yandan kusuyorum bi yandan deli gibi sancı çekiyorum bacaklarım titriyordu ağrıdan ama ben gelen her sancıyı çömelerek ve sakince karşılamaya çalışıyordum, en dibe vurmaya başladı sancılarım bi yandan duşa atıyorum kendimi yine kusuyorum rezil haldeydim bacaklarımın arasından kanlar dökülüyordu ve en son görülmek istediğim şekilde herkes görüyordu beni doktor ebeler çırılçıplak halde yerde acı çekiyordum daha sonra önlüğümü tekrar giyinip gelen sancıları artık ölü gibi karşılamaya başladım yatağın ucunda oturmuş başım eşimin omuzunda gözlerim gidiyordu gücüm bitmişti, ebe geldi hadi gel tekrar bakalım dedi gittim çatala çıktım gözlerim gitmişti artık uykum geliyordu gücüm bitmişti ve bana gelen ağrıları boş karşılamamamı ve ıkınmamı söylüyorlardı ben elimden geldiğince sessiz sedasız ıkınmaya başladım 3-4 ıkınmada sonra bebeğim doğdu ve ben o an dünya üstüne yeni çıkmış gibi hissettim doktor doğum esnasın da kesi attı beş dikiş düştü kesiyi hissetmedim ama dikişleri hissettim bacaklarım tirtir titriyordu okadar acı çekiyordum ki neyse ki dikişler de bitti ve odaya girdim bebeğimi solunum sıkıntısından dolayı yanıma biraz geç getirdiler, ve size bşşey söylemek istiyorum son olarak ben normal doğum için çok istedim çok dua ettim doktorumu ona göre seçtim ve aklıma koyduğumu yaptım tabi sağlığımız da buna izin verdi çok şükür kolay mıydı peki hiç değildi ama annemi anlamış oldum kıymetini bi kez daha bilmiş oldum ve yine hamile kalsam yine normal doğururum çünkü herşeyin doğal olması zor da olsa herşeyin üstesinden gelebileceğimi bi kez daha anladım, ben sancı esnasında tüm hamilelere ve tüm bebek sahibi olmak isteyen herkese dua ettim rabbim hepinizin gönlüne göre versin inşallah evlatlarınızı sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin, ben artık bu yolun sonuna geldim uygulamayı siler miyim bilmiyorum ama eskisi kadar sık giremeyeceğim çokça hareketli bi hayata geçiş yaptım inşallah yine arada burda olabilirim herkese sevgiler 🙏🏻❤️