Ablam gelxek bana bende ilk gebeliğim 38 haftamda yaptığım temzlik üstüne birdaha temzilik yapayım dedim enerji gelmisti ağır iş yaptım suyum geldi hemde kova kova susuz şekilde karnım fisss diye sondu hastaneye gittim cdoktir kızdı kendi dogumunu ağırlıkla başlamışsın çocuğu etkileyebilir di diye bence yavaş yavaş yapın hatta imkanınız varsa başka birisi yapsın