Merhaba kızlar sizlere bişey danışmak istiyorum. Sürekli doğum hikayelerini okuyorum belki bendeki gibi olan vardır diye ama yine de emin olamıyorum. İlk gebeliğim nişan,su gelmesi ve sancıları dakika olarak takip etmek nasıl oluyor bilmiyorum. Araştırıyorum ama yine de anlayamadım. Rahim ağzı kısalığından dolayı ve bebeğim erken gelmek istediği için devlet hastanesinde 1 hafta yattım. Nstde sancılarımın çıktığını söylemişlerdi. Bebeği durdurduklarını söylediler ve hastanede de ilaç tedavisi uyguladılar. Yanlış hatırlamıyorsam o zaman 31 haftalıktık sanırım. Şuan 36+5 günlüğüz. Sancılarım oluyor bazen çok şiddetli şekilde, ne ılık duş ne de yatıp dinlenmek hafifletmiyor. Şuan bile sancım var belimde ve kasıklarımda. Yine uzanmama rağmen geçen bir ağrı değil. Ve bu ağrıya ek şimdi hissettiğim vajinamda da ağrı ve batma olması. Ne olduğunu bilmiyorum. Arayıp ulaşabileceğim bi doktorum da yok çünkü özele gitmiyorum maddi durumumuzdan dolayı. Devlette de kadın doğuma randevu bulamıyorum, normal sıra da vermiyorlar. Acil dışında bi yere gidemiyorum şuanda açıkçası. Suyum yada nişanım gelmedi. Yada ben pek bilgili olmadığım için anlayamadım. Sadece vajinal akıntım oluyor süt beyaz bi o. Ne yapacağım bilmiyorum. Sancıları nasıl takip edicem,suyumun ve nişanımın geldiğini nasıl anlayacağım. Ve bu sancılarıma ek olarak vajinamdaki ağrı ve batma neyin nesi bilen birisi yardımcı olabilir mi? Bekarlığımdan beride bipolar hastasıyım çok endişeleniyorum çok korkuyorum çok strese girdim. Yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim 🤲