Saremm 4 aydir sizlerleyim. 24 haftalik hamileyim ve ikinci kizim olacak.bugun dr kontroljnde bebegin klbi rahatsz demiyelim tkip edelim dedi . Cok uzgunum 🙁 aramizda bu durunu yadayan var mi ?