Gamzebydmr Merhaba kızlar 17+2 haftalık gebeyim ve bundan 2 hafta önce hareketlerini hissetmeye başladım şuan ağrım var ve bugün hiç haretini hissetmedim midem çok bulanmaya başladı hemen hemen her gün hissediyordum ama bugün hiç hissetmedim🙁🙁
prensesim35 Gamzebydmr 21 haftalığım bnde bu gün fazla hissetmedim normaldir bnce canım bnmde o haftalarda olmuştu tatlı bişiler ye ve uzan inş hissedersin
ikizminikler Gamzebydmr merak etme canım hem çok küçük daha keyfine göre takılıyordur benimkiler 24 haftalık ikiz bazı günler ikiside oynamıyor bazı günler hiç durmuyorlar mesela bugün hiç kıpraşmadılar bişey olduğundan değil yani
Dilanilngi Gamzebydmr soğuk bişeyler yiyip içip çikolata yiyip sol tarafınıza doğru uzanıp dinlenmeyi deneyin,ve o haftalar da zaten düzensiz oynuyorlar hemen panik yapmayın isterseniz ..
Gamzebydmr Dilanilngi Ağrım normal mi bilmiyorum midem de çok kötü karnım sertleşiyor ve canım çok yanıyor
Dilanilngi Gamzebydmr karın sertleşmesi pozisyon değişikliği vs olunca oluyor ve bu yüzden ağrıda oluyor ama mideniz için bilemiyorum doktorunuzu arayıp sorsanız sizi rahatlatır