Ont123 Kızlar dogumuma 1 ay kaldi ama hala icime sinen isim bulamadim erkek bebek isim onerisinde bulunabilirmisiniz ?
06uysal Ont123 ben ilk hamile kaldım cinsiyet belli değilken oğlum olursa Göktürk koyucam dedim. Ondan başka isim ne içime doğdu ne içime şimdi. Bebeğimde erkekmiş inş Göktürk koyucaz. Bikaç isim yazayım nacizane Akın Enes Merthan Yiğit Metehan
58Vildan Ont123 bir oğlum var adı Metehan ikinci oğluma uygun isim bakıyorum ama herkeste aynı isimler içime hiç sinmiyor. Suanlik aklımızda Atahan Kayhan Cihan gibi isimler var ilk çocuk ismi gerçekten çok önemliymiş 😭
Beyza_yzk Ont123 Benim oğlumun ismi de Yusuf Zahid Yusuf suresinin mealini okurken Zahid kelimesi dikkatimi çekmişti ve hoşuma gitmişti onu da koymak istedim 😊
Yenibebekyeniheyecan Ont123 benim Oğlumun ismi insallah Eyüp Aybars olucak ama en çok sevdiğim isim Ömer Asaf ve Yusuftu
Mmmerve123 Ont123 ben en çok Alparslan ismini beğeniyorum sonra Asil ama eşim bu 2 ismi istemedi. Yağız’ a karar verdik. İçimize de çok sindi