Meri44 Deletedmom369 2 hafta sonra randevum ama bi defa oldu bi kere daha olursa gideyim bende doktora. Teşekkür ederim 🙏
Bittercikolataa 19+4 cok yorulduğum da benimde öyle bir akintim geliyor tahliller de falan sorun çıkmadı cok şükür galiba normal. Yine de siz bi danışın doktorunuza