Aybkglsnn Merhabalar doktorum çatı muayenesinde catimin basık olduğunu beni zorlayacağını söyledi ve sezeryan için gün verdi bu durumu yaşayan var mı
Feyza_d Aybkglsnn ben canım catim basık olduğu için spinal sezeryan oldum doktorumun verdiği günden 9 gün önce sancım gelerek doğum yaptım