Prenslerimmm Bebeğim karnımı yırtacak gibi hareket ediyor biraz önce yine yaptı çığlık atacaktım nerdeyse öyle canımı acıttı böyle olan var mı acaba birşey mi oldu suyu mu azaldı
Cans Prenslerimmm Yırtılma hissini sancı belirtisi olarak anlatmışlardı gebelik okulunda 😳 Panikletmek istemem tabii . Daha haftanız erken . Ben de 30+1 im . Hareketleri fazlaca sert ama bahsettiğiniz kadar çığlıklık değil .
Elif1ekim Prenslerimmm yani ben de uykumdan uyanıyorum düşün ve korkuyorum bazen ani vuruyor ama yırtacakmış gibi değil bize de haber ver doktora sorunca canım normal mi değil mi
Zemuda Prenslerimmm benim bebeğim çok uysal hareket ediyor. Bikaç sert vurmuştu. Onda da ben rahat değildim. Şeklimi düzeltince hareketleri de yumuşamıştı
Prenslerimmm Cans ikinci gebeliğim fakat ilkin de böyle birşey yaşamadım hareketleri çok sert yırtıyor gibi anlamadım yarın doktora gideceğim inşallah bi sıkıntı yoktur
Sinemstf Bana da sağlı sollu girişiyor ama 😀 öyle yırtacak kadar değil ama sert oluyor yumruk atıyormuş gibi 😀 gündüzleri çok hafif akşamları çoşuyor maşallah 😀
ilk Aynı şey bana da oluyor bazen kendini dışarı atmak istediğini fln düşünüyorum 😁 sırf bu yüzden doktora gitmeyi düşünüyorum ben de 🤷🏻♀️