Happy-20 Merhaba arkadaşlar ben 32 haftalık hamileyim doktorum herşeyin yolunda gittiğini fakat bebeğin bel kalınlığının iki hafta geri olduğunu söyledi kilosuda 1600 gram dedi düşükmüş sizlerin bu haftalarda nasıldı?
Deryamom Happy-20 bugün gittim kontrole 31+4 teyim 1550 cıktı kilosu bir hafta gerilik var dedi ama doktorum endişeli değildi minyon bir bebek olucak dedi daha zamanımız çok şimdiden sonra daha çok kilo alıcak kafaya takma canım
IincciI Bugün kontrolüm vardı 32+3 üm kilosu 1825 di her bebeğin aynı olmuyor canım bir arkadaşımda 2100 dü. Sağlıklı olmaları önemli kiloya takılma son ayda birden kilo alıcaklar 🙋🏼♀️