Betulll11 Busekrkmz Tansiyon ne için 3 kere ölçmenizi istedi ki yani bir alakası var mıymıs bebeğin gelişimiyle ? İnşallah biz de görürüz o haftaları hayırlısıyla 😊
Busekrkmz Betulll11 sanırım kiloluyum diye istedi birde gelişim geriliği çıkınca ama üzülmeyin ben doğum yapalı tam 1 ay oldu gayet sağlıklı biraz küçük doğdu ama baya toparladı bebeğim kendisini.