ZeynepHasan37 Öncelikle postu totem amaçlı açıyorum belki bende doğururum diye 😂 39 haftalık hamileyim eşim askeri personel izin alıp memleketimize geldik ama izni akıp gidiyor bizim bebekten tık yok çatı muayenesi de oldum normale müsaitmiş o yüzden beklemek istiyorum bir yandan da eşimin izni bitecek gidecek ben burda kalıcam diye üzülüyorum sağlıkla sıhhatle gelsin inşallah artık 🤲🏻 Doğumu başlatmak için yapabileceğim tavsiyeleriniz var mı ?
Guluc ZeynepHasan37 bende aynı durumdayım benim eşimde öğretmen ağrıdan geldi yanımda olsun diye bebek geldi gelcek bekliyorum vurup duruyor inş doğururuz yaa sende belirti varmı
kayrayra ZeynepHasan37 aynı ya aynı şartlardaymışız. Napmali bilmiyorum. Sezeryan olunca gidince tek zorlanırım diyorum. Ama normalde beklemek zor geliyor. Dr bana 2 cm açıklık var dedi bir haftadır bekliyorum. Yarın suni sancı verecekler eğer öğlene kadar normal gelirse normal doğum olacak gelmezse de sezeryan
Meryemgundogdu2_ Hurma ye , cinsel ilişki , bol yürüyüş ve emekleme pozisyonunda yerleri sil canım forumda doğumu tetikleyenler arasında hep bunları görüyorum😁 inşallah sağlıklı sıhhatli bir şekilde kavuşursun yavruna🙏🏻
ZeynepHasan37 Meryemgundogdu2_ Cinsel ilişki de korunmasız olması mı farkediyor doğum açısından ben hangisi olması gerekiyor bilmiyorum 🤷🏼♀️
lizge ZeynepHasan37 ilk doğummu senın benım nst sancım çıkıyor 2 cm açilmam var ama ilerlemiyor doktor ilk gebelikte normal dedı
Yaseminnnnnnn lizge benimde ilerlemiyor sanciyi cektigimle kalıyorum herseyi yapıyorum ama yok malsef :(
lizge ZeynepHasan37 ilk olduğu için normal dedi doktor bide canım ilişki açilma yapabiliyormuş dene derim risk değilse cnm
Ececem Hepsini yaptım ama hiç etkisi olmadı umarım sende olur :) adaçayı, ananas, squat bunları da listeye ekleyebilirsin
ZeynepHasan37 Guluc inşallah canım hiç belirti yok ne açılma ne sancı ne nişan gelmesi dedikleri hiç biri yok 😢
Guluc ZeynepHasan37 nişana çok takılma herkesten gelicek siye birşey yokmuş nts de cıkmıyormu hiç ağrın çatı muayenesi yaptılarmı ondan sonra acılıyormuş ya
ZeynepHasan37 Guluc yaptılar canım çatım normale müsaitmiş doktor kanama olabilir endişelenme dedi ama hiç olmadı şükür henüz doğuma dair bir şey yok bende ne açılma ne sancı az bir kasılma var nst de
Guluc ZeynepHasan37 banada yaptılar bendede acılma aynı sancı 80 cıktı nts de ama ilk doğum olunca uzun sürüyor coronadan dolayı hemen yatırmıyorlar tarcın suyu ada cayı içiyorum inş işe yarar